Älskar vädret!!

Vaknade av att Sofie ringde igår,
så jag gick ner till stan och mötte upp henne.
Vi satt först utanför Figge i de sköna vädret och snacka
lite skit och sen vidare in till stan för att möta upp resten
av tjejerna :) satt oss i gränden bakom yngves och grillADES,
sjukt varmt. Köpte kebabtallrik och mumsade på också.

Efter ett tag gick jag hem i någon timme och sen tillbaka in till stan.
Ner till systemet för att köpa några öl och sen blev det en öl på 55an.
 
Vidare hem till Sofie en sväng och sen slutstation hos Elli & Danne.
Dit kom även Freddie och Perra efter ett tag :)
Satt mest och drack, lyssna på musik och snackade skit :)

Vid halv 12 rörde vi oss in mot stan. Sofie åkte hem medan vi andra
drog oss till yngves för en öl, sen blev de även plaza och platens :D
Trevlig kväll :) 

Lärde mig även en läxa ifrån gårkvällen:
DRICK ALDRIG EN SHOT UTAN ATT FRÅGA VAD DET ÄR I!
Fy fan säger jag bara. Tog en klunk och hade ont i hals, mun och läppar
i över en timme alltså, helt jälva stört. Tabasco  -SJUKT starkt!
Andra gången jag går på den där skiten. bläbläblä.



Idag kanske vi ska grilla och grejer nere vid ån :)
Vaknade precis så har inte ringt runt till folket än, men ja tror de blir så.
Får se hur de blir på alkoholfronten, just nu är jag inte alls sugen kan jag 
lova, men det kan ju ändras, vem vet. 

Nu ska jag duscha. Hörs. Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0