24 timmars fylla!

Gud så sjuka dygn.
Blev aldrig jobb i onsdags, vart framskjutet till nästa helg.
Så klockan 22 gick jag in mot stan och mötte upp tjejerna
för en utekväll istället. Ojoj, shotbrickor, helrör och drinkar, helt GALET!
Sov hemma hos Daniella & Jimmy med dom, Kenny, Alex o Pekka.

Vi somnade runt 06 och upp vid 08 och fick för att att börja dricka igen,
så vid halv 11 var jag på systemet för att köpa whiskey, sprit o cider.
Sen var festen igång igen.
Efter ett tag förflyttade vi oss från Jimpa till Dennis där vi var resten
av kvällen och glodde på hockeyn (JÄVLA SKIT MATCH).

Vid 24-tiden gick vi till 55an, ja och Daniella tog var sin drink o sen gick
vi hem och sov, var så trött så ja inte visste var ja skulle ta vägen.

var vaken i över 36 timmar, helt sjukt.

Igårkväll åkte mamma och syster till landet och lämnade mig ensam
hemma. Suck för o laga mat och så vidare själv, haha.
Men men, förhoppningsvis överlever jag helgen ändå, får hoppas på de! ;D

Ikväll vet ja inte riktigt vad jag ska göra men ja hoppas att det blir lungt,
för imorgon ska jag och pappa ut och äta, MYS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0