2 maj - Lyckade kvällar!

Har varit dålig på att uppdatera så nu kommer
en genom gång av de senaste dagarna.


28 april
Äntligen kände jag mig tillräckligt okej för
att klara av en skoldag.
Skulle haft körlektion på morgonen men
Ingela var sjuk så den blev framskjuten.
Efter skolan träffade jag Lizette och det blev
en trip på stan, en öl på 55an och hamburgare
på mc donalds. Klockan 18.45 gick jag vi till
frissan för att diskutera min balfrisyr! (y) me like.

29 april
Skola mellan 10-12.
Sen kom Oscar och hämtade mig och Ida.
Vi åkte och bytte däck på hans farmor och farfars
bil. Sen hem till mig för att plugga matte.
Gjorde ett tal, sen fick de vara nog, haha.
Kvällen blev väldigt lugn o stillsam framför tvn!

30 april
Mötte upp min "aktivitetsgrupp" på stan vid 10
för att hitta sponsorer.
(Vi har i uppdrag att göra en aktivitet, så jag och
7 till i klassen ska göra en fotbollstunering för
alla på barn och fritids programmet
)
Det gick jätte bra. Hittade flera stycken :).

Efter det blev det en sväng på stan med Elli.
Köpte en klänning :) Sen gick vi till skolan för att
käka och fixa lite saker... efter de bar de hemmåt.

Runt 5 kom Ida och Oscar till mig,
vi grillade oxfilé och gjorde sallad, tzatziki, pommes.
Sjukt gott var det. Sen blev de partaj!
Vid halv 11 gick vi ner mot stångebro,
märkte att åldersgränsen var alldeles för låg för
oss så det blev en sväng på krogen med Ida! :D

Skit trevlig kväll,
från början.... till slut ;)

1 maj
Sov till 20.00
och gick ja upp o käkade frukost.
Sen fick mamma och Lisa för sig att jag skulle med
dom till Harrys, och så blev det. Jätte trevligt !
 
Vid halv 1 kom Lizette in till stan och det blev platens en
sväng, vi sprang mellan harrys & platens hela kvällen.
Helt gratis och hel kul kväll.


- Ikväll blir det nog lungt. Det behövs.
Balträning imorgon kl 11-13 som MÅSTE gås på.
Tack för mig, hej!



♥ Lady GaGa - Eh Eh (Nothing else I can say)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0