4 maj - Huvudverk..

det blev inte lungt i lördags.
gick till stan och mötte upp tjejerna för att
dricka vin på stora torget. efter det blev det
55an, platå och maxim. riktigt rolig kväll !

12 dagar kvar till STUDENTKRYSSNING.
19 dagar kvar till BALEN.
39 dagar kvar till STUDENTEN.

mycket att se fram emot om man säger så!
däremot har jag världens ångest för betygen.
har väldigt bra betyg förutom IG i Matte B och streck
i Engelska B. Matten ska jag göra allt för att klara av,
har förlängt kursen så efter två st prov har jag G.
men strecket känns förjävligt,
får inget slutbetyg utan ett samlat dokumentsbetyg.
MEN MEN, livet går vidare & så finns ju komvux.

nu ska jag plugga lite medan jag väntar på att
mamma ska komma hem med mc donald's. gött.


Kommentarer
Postat av: kenny

vacker du är

2009-05-05 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0