28 maj - Regndroppar faller

Fotbollstunering hela dagen igår,
höll på att blåsa bort.
Har legat hemma hela dagen och är döförkyld,
fick till och med ringa och ställa in min körlektion.

Däremot har jag skickat in de sista arbetet någonsin.
Känns rätt skönt om man säger så.
Men min mentor ringde idag och sa att jag kommer få
ett samlat dokumentbetyg, men men... känns bra ändå.

Imorgon ska jag och skriva på papper på mitt sommarjobb.
Känns sjukt bra, tjänar bra och jobbar bra tider! underbart :)

Nu ska ja kolla på "halv åtta hos mig"
sen funderar jag på att baka en äpplepaj ;D Skulle va gott.

Håller tummarna för att jag ska bli bättre tills imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0