25 maj - Yeeees

Oj då. Glömde helt bort att jag hade en blogg.
Men nu är jag här igen, och det har hänt MASSOR.
Både roliga och mindre roliga saker!
Får väl ta och dra allting lite kortfattat :)

15 maj - Karro kom hem ifrån Norge och de blev fest :)

16-17 maj -
Studentkryssning. Så sjukt jälva roligt.
Vet inte riktigt hur jag ska kunna kortfatta kryssningen,
men det var god mat, mycket alkohol, mycket trevligt folk,
massor med hyttfester och självklart dans :D

18 maj - Fest hos mig + utgång, Maxim (y)
Åkte madrass i trapphuset, hahaha. Helt sinnes :D

19 maj - 5h långt genrep i Stångebro hallen inför balen.

20 maj - Fika med Karro innan hon tog bussen tillbaks
till Norge. På kvällen blev det 55an & platens med Ida & Sara!
Även där en mycket trevlig kväll :)
Blev efterfest hos mig till klockan 12 dagen efter (y) haha.

22 maj - Sista genrepet inför balen.

23 maj - Baaaaaaaaaaaal. Underbaraste, roligaste, sjukaste,
mest perfekta och lyckade dagen i mitt liv :) Kunde inte bli bättre :)
Dans - Vrålåk - Champange i trädgårn - 3 rätters i Cloetta - Krogen.

25 - Stan med Johanna, Mysan & Sammy. Blev en öl på 55an,
sen drog jag och Johanna hem
till mig och snacka skit i det sköna vädret på ballkongen :) 


Har även fått reda på att jag har fått sommarjobb! Helt sjukt nice.
Arbetesledare direkt då, kan inte bli bätte ;)


Mår som en KUNG för tillfället.
(om bara slutbetygen kunde varit lite bättre, haha)
men men, man kan ju inte ha/få allt :D


Finns ett helt gäng bilder upplagda på facebook! :)


Kommentarer
Postat av: KIM

skriv meeeer, jääämt ! vill läsa ;)

2009-05-25 @ 22:02:44
URL: http://kimberlyss.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha vad kul att någon läser ;)

2009-05-26 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0