10 maj - I'm so sorry

i fredags blev det förfest hos mig
med trevligt folk, spel o sing star! :)
sen blev de en sväng på krogen.
och efter de tillbaks till mig för efterfest.

helt sjukt redlös,
snacka om karatefylla. haha!
länge sen det blev så mycket..
men av det jag minns hade jag jätte trevligt :)

igår blev det jätte lungt.
sov länge, vaknade åt gott & kolla film!

idag har det vart balträning. panik (?) 
överaskningsdansen blev: djungelboken.




You've got that something
something i can't describe
Gives me that feeling
Gives me that freaky vibe
You've got that something that makes me feel so fine
Makes it worth waiting until the day that you will be mine, all mine.
____________________________________________________

→  
Regina Spektor - Fidelity
→  Maskinen - Segertåget 
→  Östgötacasanovan - Men från Linköping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0