22 mars - Hej allihopa!

Satt rastlös och kollade runt lite på internet och fick för mig att skapa en blogg.
Ibland kan man få de mest lustiga ideérna.


Jag är väl inte riktigt den personen som brukar skriva,
men varför inte börja? Tänkte använda bloggen till att skriva om
allt möjligt, min vardag i de hela stora.


Just nu består min vardag utav pluggning, vänner,
familj, träna samt fest och uteliv.


Som sagt så kommer min blogg att handla mycket om min vardag
och jag kommer även att lägga upp bilder på mig själv och på mina vänner.


Jag har provat på detta med blogg förut och det har inte alls gått vägen,
men jag ger det en chans till och jag ska försöka att hålla mig så aktiv som möjligt! 
 


Bilden är sen i fredags (20/3) Förfest hos Josefin.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0