23 mars - God Morgon!

Råkade försova mig idag, så blir ingen skola för min del.
Jag har istället lovat mig själv att städa mitt rum och
möjligtvis ta en sväng ner till solariumet.


Idag har jag även bokat frisör som ska göra min hår-
uppsättning till balen den 23 maj, ska även dit den 28 april
för att testa hur det ska se ut. Mycket nice.

Det är precis som alla säger att tiden springer verkligen
iväg nu. Sista halvåret innan studenten, innan vuxenlivet.
Det är både skrämmande och någonting ja verkligen ser
fram emot. Kryssning, bal och studenten! Underbart.

Men frågan är ju bara vad man ska hitta på sen?
Blir det Norge som planerat, eller att stanna kvar här i Sverige?


På tal om annat så har jag min första körlektion imorgon.
Är jätte nervös, men jag hoppas på det bästa!
  
 


Grattis på födelsedagen Oscar min älskade vän! :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0