31 mars - God kväll.

Körlektionen gick bra även denna gång!
Nu får jag vänta tills på måndag för nästa lektion, 16:10. 

Efter körlektionen, vid 12 gick jag till skolan vilket
tydligen var mycket onödigt. Hade inga lektioner..

Satte mig med Elinore i biblioteket och skrev på en
sak som ska redovisas på torsdag.

Sen kom Oscar och hämtade mig :)
Jag, han, Emilia och Ida åkte hem till mig
och tog det lungt en stund.

Efter de skjutsade Oscar mig och Emilia till 
träningen där vi även mötte upp Sara. 
Riktigt jobbigt pass idag! 



   Never mind what people say.
   Hold your head high and turn away.
   With all my hopes and dreams,
   I will believe.
   Even though it seems far from me.
   I won't give up, i'll keep it up.
   Looking to the sky.
   I will achieve on my knees,
   I will always believe.


   ♥  Honey Soundtrack - I will believe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0