30 mars - I believe!

Idag har jag hunnit med mycket..

Först blev det IV val (braaaaa sandra!!)
sen en sväng till skolsyster följt av ett samtal till vårdcentralen.

Sen satt jag hos "frisör" och gjorde nagelförlängning i 5 timmar.
Yes, tid tog det! Men värt! Tack Suzan :)

Efter det blev det att gå in till stan och ta hål i öronen!
Läskigt :D haha, men det gick bra de med.

När jag äntligen kom hem så blev jag på dåligt humör och
gjorde mig osams med hela familjen (y) snyggt jobbat.
Så nu har jag låst in mig på rummet, och där tänker jag stanna!

Nu ska jag parkera mig framför tv:n resten av kvällen.
Imorgon blir det körlektion klockan 11:15, kul.

 Konstig känsla i kroppen,
 På något sätt känner jag mig glad, men ändå så otroligt ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0