29 mars - Sommartid.

Yes. Imorse när man vaknade så var det bara att
ställa fram klockan en timme.

Har haft balträning mellan 16-18, efter det åkte jag en
sväng till pappa och sen till mormor och morfar där det
bjöds på god mat och efterrätt :)

Nu har jag precis vart och övningskört med mamma
en sväng. Ser fram emot nästa körlektion på tisdag!  

Imorgon tänker jag tvinga mig själv att gå upp tidigt!
Har aldrig varit på IV valet någon måndag än, så måste gå!
Funderar på att gå och ta hål i öronen efter skolan? Kan bli.
 
Nu ska jag snart se på sanningens ögonblick!
Alltid lika kul att se hur folk skämmer ut sig.
Personligen så skulle jag aldrig sätta mig i den stolen,
inte ens för garanterade pengar. Man förstör sitt liv.. 




Längtar massor till Påsklovet då min älskade Karolina kommer!  
Vi har alltid lika roligt tillsammans! ♥ Party Party! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0