28 mars - Aldrig mer tända ljus!

Igår blev det middag och party,
tyvärr så va nästan alla tråkiga och drack inte
men några av oss var på i alla fall.

Kvällen började här hemma,
körde "Sanning och konsekvens" spelet,
"Fuck the dealer" och sing star.

Sen hände sjukaste saken.
Snacka om tur i oturen.
Står på balkongen och hör Ida skrika rakt ut.
Så kommer Malin och skriker:
- Det brrrrrrriiiiinnnner!
Fick panik asså. Ett ljus hade börjat brinna på toan och
det var bara någon centimeter från att ta eld i en handduk.

Jossie kastade vatten på det, tips: gör INTE det.
Glaset sprack och det började brinna ännu mera.
Jag visste inte vad jag skulle göra,
tog på mig en grythanske och bar de brinnande ljuset
från toan till köket där ja kastade det i diskhon.
Ännu ett tips: gör INTE det, haha.
Handsken smällte och fyyy fan vad de gjorde ont i mina
fingrar. Stod under rinnande vatten i 15 min, sen fick jag
gå omkring med en jävla ispåse på handen hela kvällen.
Men idag känns det faktiskt mycket bättre än vad jag trodde.

Men men....
Efter mig gick vi till sturebaren där det var en trubadur som sjöng.
Bla så sjöng alla där "Ja må hon leva" för mig :) haha.

Efter sturebaren blev det en sväng till maxim och sen efterfest
i Johannelund. Och efter det blev det en lååååång promenad hem
i min ensamhet, men jag överlevde de med me lite telefonkontakt.

Idag sov jag till 19.30, skönt vill jag lova!
Nu sitter jag och kollar på "ballar av stål" och efter det blir det
"jag vet vad du gjorde förra lördagen".

Tack alla som var med igår för en lyckad kväll. 
Och tack för alla fina presenter :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0