26 mars - Min dag!

Då var man 19 då! Tråkigt år att fylla, men bara ett år
kvar tills 20 och det känns för jävla bra!
Men tack för alla gratulationer och uppvaktning idag! :)


Som vanligt så kom jag mer än 5 minuter försent imorse
(=ingen närvaro), men eftersom jag fyller idag så fick jag närvaro
 ändå :D Yees! haha. Och klassen sjöng så fint för mig så :)

Blev ingen Yoga idag tyvärr.
Åkte dit och fick reda på att det var framflyttat två timmar,
så det var bara att åka hem igen *suck*

Ikväll kommer mormor och det bjuds på tacos! Gott.
Måste även plocka undan lite här hemma och förbereda inför
morgondagen som jag ser fram väldigt mycket mot.




Jag älskar mina vänner!
Skulle inte klara en dag utan er vid min sida! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis igen snygging :D

2009-03-27 @ 12:01:17
URL: http://basriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0