25 mars - Our lips are sealed.

Började dagen med en föreläsning på stora biblioteket.
Riktigt tråkigt och ointressant om jag får säga det själv..

Sen blev det en promenad till skolan för lite mat föjlt
av lektion. Fick reda på provet vi skrev förra veckan, var tvärsäker
på att inte få godkänt men fick faktiskt G+, braaaaa Sandra.

Efter skolan blev det att köra ett medelpass på friskiss.
Vid fem hämtade mamma mig och vi åkte till nya Coop och 
stor shoppade.  Köpt massor med gott tills på fredag!

Det bjuds på:

♦  Fördrink - Champange med jordgubbar.

♦  Varmrätt - Grillade kycklingspätt, klyftpotatis, salad,
    tzatziki, beanessås och vitlöksbröd.

♦  Efterrätt - Kladdkaka med jordgubbar och glass.
♦  Snacks - Chips, dipp och saltapinnar.


Nu tänker, MÅSTE, jag plocka undan på mitt rum,
i alla fall så att jag ser golvet, haha.
Sen blir det att lägga mig ner och kolla på roomservice! Skönt.



Sαknαr Thαilαnd! Vill hα sommαr och det är NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0