24 mars - Första körlektionen avklarad.

Jaa, som sagt så är första körlektionen avklarad och den gick galant.
Är jätte taggad att fortsätta köra nu! Hur kul som helst.

Efter körlektionen blev det att gå till skolan en sväng och sen ett träningspass
med Emilia på friskis och svettis. Älskar känslan efter!
Blir o träna imorgon (medel) och på torsdag (yoga).  

När träningen var slut så kom Oscar och hämta mig och vi
åkte hem till honom en sväng. Sen kom mamma och vi åkte till mormor!

Nu sitter jag hemma och har precis ätit mc donald's. Gött vill ja lova.
Kollade på "Den rätta för Rosing" medans jag åt, tycker faktist att det är rätt
patetiskt, hon är 35 år och det är en 22åring och en 19 åring kvar, hmm?
Man börjar ju undra... hon har ju förf*n ett barn som är 16 år. Pinsamt.

Planer inför kvällen

• duscha
• kolla min läxa i körskoleboken
• tv - sex and the city
• tv - Navy CIS
• Lägg dags                                                                                             
 
Längtar tills på fredag!  Paaarty! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0