23 mars - I can't wait...

Timmarna bara rinner iväg och jag har inte ens börjat städa.
Och inte tänkt tanken på att sola heller för den delen,
men det är som vanligt! :D Jag har precis kollat klart på en film
- Att göra en pudel.  Den får en 2a av 5, alltså inte så jätte bra.   

Sen har jag suttit och kollat på lite studentklänningar från Nelly.com.
Men har ingen aning om vad jag vill ha, så det får vänta lite.

Sitter även och funderar på vad jag ska bjuda tjejerna på för gott på fredag.
Det är nämligen så att jag fyller 19 på tordag, så det blir att fira!
Får se vad det blir för nått, kan inte riktigt bestämma mig.


Dagens musik :

♥  Brad Paisley and Alison Krauss - Whiskey Lullaby
♥  Shaggy - Feel The Rush
♥  Norwegain Recycling - Hey Oh 
♥  Nickelback - Gotta Be Somebody 
♥  Chester See - God Damn You Are Beautiful 
♥  Katy Perry - Use Your Love 
♥  Lady GaGa - Boys Boys Boys



                                    
          →  Om du tittar riktigt noga i mina ögon,
          kanske du kan se min hemlighet. 
 
          För det är där svaret finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0