Super 8

Gud vilken seg dag,
har verkligen legat i sängen hela dagen.
Rolig lördag? Nej.
Men det är sånt man får stå ut med efter gårdagen :)

Känns riktigt skönt att jag är ledig imorgon!
Jobbar mån, tis och ons, sen är det slut jobbat för detta år!

Nyår på torsdag? Hallå? Har ju inte bestämt någonting.
Annars brukar det vara färdigplanerat och klart vid det
här laget, men tydligen inte i år! haha.
Ska bli spännande att se vad som hittas på.
Rätt överskattad dag egentligen, kanske ska ligga hemma
och glo för sig själv? ;) haha.

Aja,
nu ska jag ge ett hopplöst försök till att försöka sova.
Rätt svårt när man "halvsovit" hela dagen.
Men men, först ska jag kolla klart på filmen Super 8.

Natti Natti 

        

Hittade en härlig bild sen i sommras på mammas dator,
ser ut som att syster precis puttat i mig i vattnet? haha.
Med på bilden är även kusin Joakim och hans "låtsassyster" Emma.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0