Make my wish come true

Förstår inte hur ja kan va så himla trött jämt.
Okej att jag jobbar natt men inatt åkte jag hem redan
vid ett-tiden så har ju sovit i över tolv timmar liksom.
Aja, det är bara att tvinga sig till duschen så piggnar man
nog till litegrann.

Det blir visst inget Stockholm imorgon, tyvärr..
Lite synd tycker jag men de är inte mycket att göra nått åt :)

Skönt att de är torsdag idag så efter inatt är jag ledig två
nätter :) Sen jobbar jag på sön, mån och tis men sen blir det
ledigt ett tag...

23 dec - fira jul med pappa, farfar och syster i lkpg. 
24 dec - fira jul i skärgården hos mormor & morfar med hela
mammas släkt.
25 dec - spela julklappsleken med släkten. på kvällen blir det nog
att åka hem till lkpg och spela julklappsleken där med,
samt fest och givetvis utgång på årets mest befolkade utgångsdag.
26 dec - kanske måste åka hämta mamma och syster på kvällen?
27 dec - antagligen börja jobba igen...

Som ni ser, fullt upp där i några dagar! :)
Börjar faktiskt få lite panik, är i stort sett helt pank och har inte köpt
några julklappar, förutom till mamma och pappa.. joobbbiigt.

Idag ska jag nog träffa Daniella.
Pulkaåkning?? Kaan bli :D
   


Kommentarer
Postat av: linda

du får ju inte glömma bort mig (a)

2009-12-17 @ 19:37:43
URL: http://lindama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0