Lättad

Är så glad över att de inte var så illa som ja oroat mig för!
Hade urinverksinfektion som gått upp till njurarna,
gått med det i två veckor så därför jag haft så himla ont.
Men nu har jag fått pencilin så de känns bra :)

Blev en sväng på stan med Daniella,
sen mötte vi upp Johanna och Elli för en fika :)

Nu ska jag äta snart och inatt blir det jobb.
Hoppas att jag blir klar med allt inatt så ja slipper jobba imorgon
natt också! skulle va skönt att va ledig dagen innan nyår!

På tal om nyår, känns fortfarande oplanerat men det har
i alla fall dykt upp några alternativ så de känns inte helt hopplöst!
Ska i alla fall bli trevligt och skönt att fira in ett nytt och BÄTTRE år!

Fick reda på hur det gick med bilen idag (som jag krockade med)
Jag åkte på't eftersom de va två i andra bilen som styrkade samma sak,
så där rök 2000 kr, men tror nog att ja har en snäll pappa som betalar
det åt mig :) hoppas på det!

Hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0