Hemma från jobbet

Då var en natt till avklarad på jobbet,
smet iväg lite tidigare idag (a) haha.

Har vart väldigt duktigt den här månaden,
fått ihop ganska många timmar på jobbet,
53 timmar 10 minuter på 9 dagar för att vara exakt :D
och imorn blir det 6 timmar till :) peeeengar!

Nu är man hemma, och rastlös som vanligt.
Inte ett dugg trött! åhhh.
Vad gör man halv 2 på natten liksom? När alla sover?
Inget sevärt på TV heller.....
Känns som att jag kommer få ett ryck snart och börja
städa hela lägenheten eller nått annat tråkigt, haha.

Föresten, kom på en lite intressantare sak att berätta. 
På fredag till lördag åker jag till Stockholm :) 
Karro har fixat så vi har gratis hotell över natten så det blir
en sväng på stan och sen givetvis utgång.
Ska bli riktigt kul att testa på ett nytt uteliv :)

Ja ni, det va väl intressant? haha.
Nu orkar jag inte skriva mer, att jag har en blogg är nog
egentligen väldigt onödigt för jag har inte så mycket o skriva
om, men men...


Jag på jobbet - hahahaha
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0