Riktigt seg

Var så mycket folk i verkstaden igår natt så
jag fick hjälpa till i hallen istället.
As jobbigt, har jätte ont i ryggen, jag som redan
hade träningsverk, haha.
Fick faktiskt beröm på jobbet igår för att jag är
så självständig och tar egna initiativ :) Alltid kul.

Eftersom det var underbemannat i hallen 
så fick jag va kvar till ca halv 3. Jobbigt :/
Somnade cirka 06 imorse så är rätt seg idag. 

Men får tänka positivt, det är bara två nätter kvar
och sen är jag ledig 23-26 :) Sköönt.  

Nu har jag precis tagit en varm dusch,
tänkte lägga mig och kolla lite på tv nu och sen försöka
hinna med o städa lite i rummet.
Snacka nyss med Josse om juldan, är riktigt pepp!
Pratade om att dra ett litet efterkrök här hemma ;) Yey.

Aja, nu orka ja inte skriva mer.. Bye bye.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0