Då var julen över

Fy vad tiden bara rinner iväg.. Snart är det 2010, helt otroligt.
Känns som att det var cirka en månad sen ja tog studenten.
Men tiden går ju inte att stoppa så det är bara att flyta med.

Har fått jätte fina julklappar av släkt och vänner :)
Ska jag välja ut en favorit present så får jag nog vara lika
tråkig som alla andra år och säga pengarna ;)
Förutom pengar har jag fått kläder, sminka, presentkort och
lite andra fina saker :)

Morfar skjutsade hem mig ifrån landet igår, precis när jag kom
hem så kom Emilia, sen hämtade vi upp Malin och åkte hem till
Josefin för mat, paketleken och ölspel, riktigt trevligt :)
Vid 23.15 tog vi en taxi in till stan (shiit vad dyrt det är med 
taxi på juldagen alltså :O.)
Gick i alla fall till Pitchers, massor med folk där! Kul :)
 

Tyvärr så känner jag mig inte så glad som ja kanske borde göra,
ingen julefrid här inte.
Men håller tummarna och hoppas på att det löser sig med allt!
Har fått urinverkinfektion me :( De gör så jääkla ont!

Men får hoppas att mina vänner är glada och mår bra iaf :) 
            

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0