2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
De gjorde jag säkert, men vad? Hmm..

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Sluta röka, inte dricka så mycket o äta nyttigt? haha NEJ.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, ingen av de jag umgås med nu.

4. Dog någon som stod dig nära?
Tyvärr ja, Vila i frid älskade farmor.

5.
Vilka länder besökte du?
Norge två gånger och Turkiet

6.
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? 
En karl, haha 

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Finns många olika, båda glada och fina minnen.

8.
Vad var din största framgång 2009?
Att jag skaffat jobb och körkort :)

9.
Största misstaget?
Antagligen för många.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inget allvarligt.

11.
Bästa köpet?
Har nog inte köpt nått vettigt, bara skit. Datorn var iofs värd!

12.
Vad spenderade du mest pengar på?
Cigg och alkohol, destovärre :/

13.
Gjorde någon dig riktigt glad?
Mina älskade vänner och världens bästa familj på många olika sätt!

14.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Många! Tex. Knock you down.

15.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare skulle ja tro, inte mycket som gått rätt till..

16.
Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt mer på studierna och på mig själv.

17.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Festat.  

18.
Hur tillbringar du julen?
Med släkt och vänner :)

19.
Blev du kär i år?
Förälskad har man väl varit men inte kär.

20.
Favoritprogram på TV?
One tree hill och Efterlyst.

21. Bästa boken du läste i år?
Tror inte jag läste någon? haha

22.
Största musikaliska upptäckten?
Vet inte riktigt..?

24.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Oj, vad ju ett tag sen jag fyllde så minns inte :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
Hmm, tror jag inte. Ville nog bara ha pengar ;)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Hade tjejmiddag och dansade loss på krogen :)

27.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut!

28.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hmm.. Vanlig?

29. Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina vänner som alltid finns där!

30.
Vilken kändis var du mest sugen på?
Chad Michael Murray (Lucas Scott)

31.
Vem saknade du?
Stefan och min älskade farmor!

32.
De bästa nya människorna du träffade?
Tror inte ja träffade någon ny just i år? 

            
Snodde denna lista ifrån Kim ;)
        


Kommentarer
Postat av: Kim

Så du läser min blogg ;)

2009-12-20 @ 20:15:50
URL: http://kimberlyss.blogg.se/
Postat av: Sandra

klart ja gör :D

2009-12-21 @ 17:29:20
URL: http://sandreo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0