7 april - älskar vädret!

Igår :

Stan med Alex & Micke o köpte studentklänning och studentskor.
Sen gick vi till Yngves och käkade och efter det blev de Bosses.
Sen hem till Alex en sväng innan jag gick till körskolan.

När körlektionen var slut gick ja hem en snabbis,
sen kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till
ån där det blev grillning och kubbspelning med brudarna! :)



Idag :

Har precis färgat håret,
sen ska jag hem till Alex och äta grillat & potatisgratäng.
Mums. Efter det skulle vi nog ta en fika.

Måste komma i säng rätt skapligt ikväll för jag har
körlektion klockan 08.00 imorgon.
Jobbigt, men det är bara att hålla humöret uppe!


Hoppas att vädret håller i sig tills helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0