3 april - Snyggt jobbat..

Som sagt så var jag på stan med Alexandra igår :)
Köpte en klänning och en kort lila "jacka" ifrån HM.

Efter det satte vi oss i solen och åt glass, mums.
Sen gick vi hem till Alexandra en sväng och helt plötsligt
så hamnade på vi 55an (igen) haha.
Satt och drack några öl och självklart så blir man festsugen..

Slutade med att det blev utgång för mig och Josse.
Var på 55an, Platå och Maxim samt efterfest i tannefors. 
Sen fick jag åka plingplong taxi hem, haha. Det är grejer de! :D

Hade skit trevligt nääästan hela kvällen :D 
Tack för kvällen Josse <3 

Josse säger: Redbull Vodka är ingen drink. 
HAHAHAHAHA. Fy fan vad det va roligt :D. 

Ikväll? 
Tror att jag ska till Ryd där det bjuds på födelsedagsfest :) 

 
Bilden är tagen i januari 2008.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggingar <3

2009-04-20 @ 18:47:44
URL: http://niktiacourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0