27 april - Fan då

Blev ingen skola idag heller!
Har inte sovit ett skit inatt.
Nu har jag inte vart i skolan på en vecka!
Känns inte bra att missa och hamna efter nu.

Utöver min förkylning och hosta så mår jag... skit.
Har hamnat i en depperiod.
Det är så sjukt många tankar som snurrar i mitt
huvud. Det blir kaos. Så mycke lycka men ändå
så mycket oro och sorg.

Det var snart ett år sen du försvann från vår jord.
Kan fortfarande inte förstå det.
Fan också, Varför just du? åhhh. Saknar dig.
Vila i frid.

Och inte nog med det.
Farmor är sjukare än någonsin :(
Jäkla cancer, bara sprider sig och nu har
njurarna slutat att fungera också :'(
Vill att allting ska vara som förr! Klarar inte av de här!
Jag älskar dig farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0