26 april - Han är definitivt intressant

Har varit sjuk sen i tisdags.
Men det hindrade mig inte från att gå ut i
fredags. Kanske inte var så jätte smart, haha.

Men men, det blev i vilket fall en väldigt lyckad fredag.
Började med att ta några öl på 55an.
Sen gick jag hem för att käka o sen nere till ån, mys :)
Kvällen slutade på platens.
Träffade många trevliga människor :) Nytt & gammalt.

Igår (lördag) tog jag det lungt hemma med Ida & Sara.
Vi gick till ica o köpte chips & dipp och sen myste
vi till tusen med tv-tittande och mycket prat.

Blev ingen balträning idag pga att jag inte fick tag på min 
balpartner, han ligger antagligen hemma och är bakfull. 
Känns inte alls bra att missa nu, så nära slutet...

  


- BYE BYE FRIEND, SEE YOU IN HELL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0