23 april - Jävla hosta

Hatar när man inte kan sova på grund av hosta.
Skapligt irriterande. Har varit hemma ifrån skolan
i två dagar nu.

Blev trött på att bara sitta hemma och glo idag
så gick in till stan en sväng och mötte Alex o tog en
glass, sen gick vi hem till henne en sväng.
Hämtade även mina två tröjor som jag hade där!

Imorgon har jag inga lektioner men däremot nån
typ av konsert som jag ska gå på klockan 14.00.
På kväll ska jag troligvis ner till ån och
mysdricka lite grann :) Det ska bli trevligt.
Ska ju bli sjukt bra väder imorn. Det tycker vi om! (y)

På lördag ska jag va med Alex.
Tänkte ta en liten tripp med bilen,
kan det bli första doppet för i år? Mabye.

På söndag är det balträning klockan 09.00,
hatar att ha så tidigt, meeeeen men. kämpa!
Inte långt kvar nu, fattar inte hur man ska hinna lära
sig allting? :s fy fy, känns knapert, men finns inget val.

Nu ska ja slå mig till ro tänkte jag.
Blir väl att glo på sex and the city som alltid :) Ha'de .


Valborg -  
Vadstena eller Linköping? Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0