13 april - Lyckat

I lördags började jag dagen med att gå upp
tidigt, skulle möta Karro i stan klockan halv 12.
Vi köpte mat och dricka tills kvällen.

Vid 2 mötte jag pappa vid storan, 
vi käkade och drack öl :) Ingenting om hör till 
vardagen (att jag träffar min pappa), 
så det var riktigt trevligt :)

Vid halv 5 mötte jag Karro i stan igen.
Vi gick hem till mig och fixade inför kvällen.
Vid halv 6 började folket komma så vi satte igång
grillarna. Vi käkade, spelade kubb, sjöng och
hade skit trevligt :) Vid halv 1 bröt vi planerna och
gick in till stan, blev platens en sväng.

Sen drog vi hem hit igen för efterfest.
Tog inte alls lång tid innan alla deckade, haha.

  

Igår när alla vaknat till liv gick vi in till stan för att
käka kebab och fika. Har nog aldig varit så trött, men
klarade mig. haha. Efter stan så var jag hemma
och tog det riktigt, riktigt lungt. Behövligt!

Idag har jag också bara tagit de lungt.
Kanske ska övningsköra en sväng sen.

Sista dagen på sista lovet någonsin, fyyyyyy.


saknar redan min älskade Karolina.
nästa gång vi ses är det kryssning som gäller!
kommer bli så sjukt jävla roligt!
Tack för helgen gumman, älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0