10 april - Lugn kväll

Oj oj. Blivit riktigt hårt ett par dagar nu.
Både onsdag och torsdag. Men haft as skoj!

Igår mötte jag upp Karro i stan direkt när hon
kom hem ifrån Norge! Vi käkade och självklart
så blev fest planerat. Någonting jag inte var speciellt
pepp på eftersom jag var enormt bakis, haha.
Men klart att man ställer upp ;)

Förfestade hos Alexandra och sen blev de 55an och
Maxim. Karro var precis galen och köpte både
shotbricka och helrör plus massor med öl.
 "- Guuud vad de är billigt i Sverige!"
Det blir inte billigt i längden, haha.

Gick upp skapligt imorse för att gå på stan med
Elli och Karro en stund. Sen blev det fika med
Karro och Johanna. Nice!
Annars har ja inte gjort ett skit idag, riktigt lung kväll.
Ska snart hoppa isäng hade jag tänkt mig.

 
 

Är galet taggad inför morgondagen!
Håller verkligen tummarna för att vädret håller i sig!


Droger just nu:
♥  Flo Rida - Right Round
♥  Markus Krunegård - Jag är en vampyr
♥  Lorentz & M Sakarias - Jag lever min dröm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0